Kunstfabrikken

Et kreativt netværk af selvstændige designere, stylister og kunstnere. En verden af unika!

lørdag den 17. november 2012

Så er pop up shoppen åbnet

KÆMPE STORT VELKOMMEN FRA TEAM "POP UP SHOPPEN"

Så blev de dygtige "handymænd" (blækspruttekreafreaks) færdige med opbygningen af shoppen.
Karsten, Alisdair og Lars
Der blev knoklet lige til det sidste.
De sidste hylder kom op og de mange designer navne kom på vinduet.
Her hænger de flot og glimter ud til gågaden!

Super helten Mie fik de sidste detaljer på plads med hjælp fra Sanne, Bambi, Marianne, Hauzfrau, Lene, Mona og ikke mindst Lone!

Alle er spændte på at åbne dørene!
Jeg er så vanvittig stolt af det hele og af de mange dygtige samarbejdspartnere!
Shoppen sprudler af kreativ stemning og af positive mennesker..
Kig forbi!


2 kommentarer:

  1. Jeg var forbi I fredags og lod mig friste af de sødeste fugle øreringe
    - og fik da også skrevet godt på ønskelisten.
    Fed butik I har der - bare den kunne vare hele året!

    SvarSlet
  2. Hej Line
    ja jeg tror jeg ved hvilke øreringe du mener..smil.
    de har også fristet mig. jeg er så glad for dem.
    Tak for roserne!
    Pernille

    SvarSlet